fredag 16 oktober 2009

Köksgardiner till långbyxor!



Trots regn och blåst hade vi en jämn ström med kunder i dag till butiken. Det roliga är att även killar, eller rättare sagt unga herrar, tittar in. Frågan som jag ofta får är hur det är möjligt att jag har så mycket fina kläder i butiken som jag äger själv och inte säljer på kommission. Många tror säkert att jag skojar då jag berättar historien som började då jag var kanske sju - åtta år gammal och våra grön/vitrutiga köksgardiner syddes till långbyxor åt mig då pengarna inte räckte till för att köpa nya. Alla hade sett mina byxor som gardiner i köksfönstret... Idag, många år senare, hade jag mina älskade svarta Armani jeans på mig, en svart halvlång mohairkofta, svart polotröja och svarta Palmroth skor. Som parfym bar jag Miss Dior Chérie. Under sen eftermiddag kom solen och vi fotograferade ur sortimentet i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar