torsdag 24 december 2009

Önskan om en fridfull julhelg!




Det är något alldeles speciellt men denna natt, natten till julafton.

Jag är vaken julafton natten, varje år. Vill liksom inte sova bort denna heliga natt.

Jag har gjort i ordning skinkan till maken som återvänt från besöket i huvudstaden.

Sillen är klar.

Jag skall slå in julklappar och packa inför min resa "över dagen" till Stockholm.

Men först skall jag skicka julhälsning här till alla vänner och bekanta med en önskan om en fridfull julhelg!

Bilden överst är tagen på Vellingeblomman då barnbarnet var på besök.

Julsången, i bilden under, för tankarna till julen därhemma och kan lyssnas till genom att klicka på "play pilen" i mitten på bilden!

God jul!

1 kommentar:

  1. En riktigt God Jul och Gott Nytt År till dig med!!

    SvaraRadera